.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تشک بادی یک نفره عریض 99 محصولی بسیار جذاب است که روکش مخملی دارد و با رنگ قرمز تیره محبوب ارائه شده است. این محصول ساختاری موج دار و طبی دارد و شما این مزیت را دارید که در داخل منزل، محل کار و مسافرت و همچنین داخل چادر خود از آن به بهترین شکل ممکن استفاده و لذت ببرید. ابعاد این تشک بادی نیز به گونه ای است که یک فرد بزرگسال به راحتی می تواند روی آن دراز بکشد و خوابی ایده آل و راحت را تجربه کند.

تشک بادی تک نفره مخمل اینتکس یکی از پرفروش ترین و منحصر به فرد ترین تشک های بادی است که از رویه PVC مخملی تشکیل شده است. این روش دارای ویژگی های بسیاری است، بنابراین می توانید از آن استفاده کرده و محصول را خریداری کنید. تشک بادی ساخت شرکت اینتکس می باشد که بهترین تولید کننده محصولات پزشکی و راحتی که بدنه بادی دارند می باشد. کناره های محصول نیز از PVC طرح چرمی ساخته شده است که قابلیت نفوذ ناپذیری را دارد. تشک بادی مورد نظر را می توان در فضای باز نیز استفاده کرد زیرا بدنه آن بسیار ضخیم است و سازگاری بالایی را نشان می دهد.

تشک بادی اینتکس عرض 99

همچنین مقاومت کافی در برابر سایش دارد و در چنین محیطی مشکلی ندارد. از بدنه می توان به عنوان شناور بادی روی آب های آرام استفاده کرد. زیرا بدن سبک و غیر قابل نفوذ است. همچنین بدنه ای بادی و توخالی دارد. به همین دلیل روی سطح آب های آرام شناور است و تعادل خود را برای مدت طولانی حفظ می کند. این شرایط برای قرار دادن افراد روی محصول مناسب خواهد بود و در نتیجه می توان از آن استفاده کرد. برای خرید تشک بادی تک نفره مخملی اینتکس به فروشگاه اینترنتی یا تلفنی اینتکس مراجعه کنید. از طرفی برای خرید حضوری این مرکز فروش اینتکس امکان خرید حضوری را برای شما فراهم کرده است.



:: برچسب‌ها: تشک بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : نمایندگی اینتکس ایران
ت : یک شنبه 30 بهمن 1401
.

تشک روی آب طرح هات داگ محصولی زیبا و سرگرم کننده است که عاشقان فست فود آن را دوست خواهند داشت. این طرح هات داگ شناور برگرفته از طرح ساندویچ هات داگ است. شکاف دار بودن محصول و همچنین نصب و استفاده آسان از دسته بالانس را می توان از مهم ترین ویژگی های این شناور جذاب هات داگ دانست.
تشک بادی طرح هات داگ اینتکس 58771 از سری تشک های بادی خلاقانه و هیجان انگیز روی آب می باشد که اینتکس محصول را با طرح های فست فود تولید و عرضه کرده است. شما این مزیت را دارید که پس از عرضه کامل محصول، شناوری شبیه هات داگ خواهید داشت که قطعا مزیت بسیار خوبی برای محصول است و از نظر ظاهری، پس از قرار دادن آن در آب خود، یک شناور زیبا خواهید داشت. شناور ساندویچ هات داگ. ! طراحی این محصول به گونه ای است که می توانید از یک محصول فوق العاده به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. علاوه بر این، سطح اصلی محصول دارای یک سری خطوط موازی است که سطح اصلی محصول را به صورت کاملا طبی و زیبا در اختیار شما قرار داده است. علاوه بر این، این محصول دارای دو دسته حمل در جلو است که به شما امکان می دهد به راحتی محصول را جابجا کنید و تعادل را حفظ کنید.

خرید تشک روی آب هات داگ اینتکس ایران

تشک بدن هات داگ اینتکس مدل 58771 دارای کیفیت و بدنه ضخیم و ضخیم و بدنه از وینیل می باشد که با سفارش این محصول خیالتان راحت باشد. نکته دیگری که در مورد این تشک بادی روی آب باید به آن اشاره کنیم وزن سبک و نصب آسان این محصول است. همچنین لازم به ذکر است که این محصول برای بزرگسالان با وزن 100 کیلوگرم قابل استفاده است که برای این محصول فایده خوبی است. با رعایت این مشخصات می توانید به راحتی این تشک بادی روی آب را از فروشگاه اینتکس در ایران خریداری و سفارش دهید.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : نمایندگی اینتکس ایران
ت : شنبه 29 بهمن 1401
.

استخر ایزی ست 76*305 بست وی Bestway 57266 محصول بی نظیر بست وی می باشد که در سال جدید تولید و ارسال شده است. این ست استخر نیز مانند دیگر محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردار است که یکی از دلایل خرید این محصول از سوی مردم می باشد. با توجه به این مقدمه، این محصول با بدنه برزنتی و سه لایه طراحی و تولید شده است که نشان از ضخامت شگفت انگیز محصول دارد. همچنین رویه این محصول بادی است که برای نصب این استخر نیاز به خرید پمپ بادی مجزا دارید.

خرید استخر ایزی ست 76*305 بست وی Bestway 57266

بزرگی این استخر یکی از دلایلی است که مردم این استخر را انتخاب می کنند. این محصول با قطر 305 سانتی متر و ارتفاع 76 سانتی متر به شما این امکان را می دهد که با این استخر در کنار خانواده خود تفریح ​​کنید. در ضمن این ست استخری ساده از نظر رنگ دارای رنگ آبی یکدست بوده و رویه این محصول به رنگ سفید طراحی و تولید شده است. همچنین باید به راه اندازی آسان این محصول و همچنین قابلیت اتصال پمپ آب آشامیدنی اشاره کنیم که از مزایای این استخر آسان راه اندازی می باشد. علاوه بر اینها، شما نیز از استفاده و لذت بردن از این محصول زیبا در هر مکانی بهره مند هستید. با توجه به این مسائل، امکان خرید و سفارش استخر ایزی ست هم اکنون از طریق سایت فروشگاه اینتکس در ایران برای شما دوستداران فراهم شده است.



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : نمایندگی اینتکس ایران
ت : پنج شنبه 27 بهمن 1401
.

خرید استخر بادی اینتکس

استخر بادی محصولی باکیفیت و زیبا برای تمامی سنین بوده که می توانید برای فرار از روزهای گرم سال به راحتی از آن استفاده کرده یا در داخل منزل و آپارتمان به عنوان استخر توپ کودک مورد استفاده قرار می گیرد. اغلب افراد برای تفریحات ابی در کنار خانواده و دوستان به سراغ خرید استخر بادی اینتکس رفته که به دلیل تنوع بالایی که این برند در زمینه استخر بادی داشته هر فردی با هر میزان بودجه مالی به راحتی می تواند محصولی را جهت خرید در نظر بگیرید. استخر بادی کودک اینتکس یکی از پرفروش ترین انواع این گروه از محصولات بادی اینتکس به شمار رفته که برای رده سنی خردسال تا نوجوان نمونه هایی جهت انتخاب و خرید وجود دارد. برای خرید استخر بادی اینتکس ابتدا نیاز بوده تا شما رده سنی فرد و موارد استفاده از استخر بادی را در نظر گرفته سپس به سراغ پارامتر های بعدی در زمینه انتخاب و خرید استخر بادی برآیید. استخر بادی در برخی نمونه ها از نوع استخر بادی کف بادشو تولید شده که در این نمونه که غالبا برای رده سنی کودک مورد استفاده قرار گرفته نرمی و راحتی بخش کف محصول شادی آور بوده و ایمنی فرد در زمان استفاده به طور کامل مهیا خواهد شد. البته جهت آشنایی با انواع استخر بادی و کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم به وب سایت رسمی فروشگاه اینتکس ایران به عنوان نمایندگی مرکزی محصولات بادی اینتکس در ایران مراجعه کرده تا با مطالعه مطالب درج شده در این وب سایت تمامی ابهامات شما پیش از خرید محصول برطرف شود.

قیمت استخر بادی اینتکس

در کنار رده سنی مصرف کننده استخر بادی و رعایت سایر پارامتر های مهم و استفاده از استخر بادی به عنوان موارد تفریحی یکی دیگر از کارایی این گروه از محصولات در زمان هدیه دادن به عزیزان در مناسبت هایی نظیر تولد و سال نو می باشد. با توجه به مطالب قید شده و همچنین در نظر گرفتن بودجه مالی محدود هر فرد توجه به قیمت استخر بادی در زمان انتخاب و خرید محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. فروشگاه اینتکس ایران با رعایت حقوق مصرف کنندگان عزیز همواره اقدام به عرضه استخر بادی و سایر محصولات بادی و تفریحی برند اینتکس با قیمت های ارزان و شرکتی کرده است. برای خرید استخر بادی با قیمت ارزان تنها کافی بوده به وب سایت رسمی این فروشگاه مراجعه کرده و یا به حضوری به آدرس این فروشگاه رفته تا محصول مورد نظر خود را با ضمانت اصل بودن کالا و ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری نمایید.



:: برچسب‌ها: استخر بادی کودک,خرید استخر کودک,استخر بادی بزرگسال,خرید استخر بادی بزرگسال ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : نمایندگی اینتکس ایران
ت : سه شنبه 4 بهمن 1401
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی