.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

استخر بادی خانوادگی مدل آکواریومی 58485 یکی از باکیفیت ترین استخرهای بادی مستطیلی سایز بزرگ تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که به دلیل سایز بزرگ مورد استفاده تمامی سنین از کودک تا بزرگسال خواهد بود. در نظر داشته باشید که این محصول فضایی به طول 305 سانتی متر و عرض 183 سانتی متر را پوشش می دهد که اندازه بزرگ و استانداردی است تا بتوانید به راحتی از این محصول برای تفریحات آبی خانوادگی استفاده کرده و لذت ببرید. از طرفی ارتفاع بدنه این استخر بادی بر خلاف بقیه استخرهای بادی اینتکس بالاست تا در روزهای گرم سال بدون محدودیت سنی از آن استفاده کنید. یک شیر تخلیه نیز در قسمت پایینی محصول تعبیه شده است تا در هنگام جمع آوری استخر بادی به راحتی آب داخل مخزن را تخلیه کنید.

 بدنه اصلی این استخر بادی از سه لایه تشکیل شده است که هر یک از این لایه ها مجهز به شیر باد اختصاصی است تا بتوانید با استفاده از پمپ باد مخصوص محصولات بادی محصول را در مدت زمان کوتاهی راه اندازی و استفاده کنید. این استخر بادی طراحی زیبایی دارد به طوری که می توانید اشکال زیبا و رنگارنگ موجودات دریایی را با رنگ های شاد و هیجان انگیز بر روی بدنه آن مشاهده کنید. استفاده از این استخر بادی در تمامی فضاهای باز یا داخلی توصیه می شود، زیرا بدنه اصلی آن از مرغوب ترین پی وی سی با طراحی چرم ساخته شده است که با تمامی شرایط آب و هوایی و مواردی مانند دمای مختلف آب یا قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید سازگاری دارد. باعث افت کیفیت در بدنه محصول نشود. برای خرید استخر بادی خانوادگی مدل آکواریومی intex 58485 می توانید به فروشگاه رسمی اینتکس ایران به صورت آنلاین یا حضوری مراجعه نمایید



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : نمایندگی اینتکس ایران
ت : یک شنبه 20 فروردين 1402
.

استخر پیش ساخته فریمی اینتکس خانوادگی یکی از گزینه های مناسب برای استفاده در باغ و ویلا می باشد و در مسافرت به راحتی می توان آن را همراه داشت. استخر پیش ساخته به راحتی به ساده ترین روش نصب و مونتاژ می شود. با توجه به تشکیل استخر پیش ساخته از قطعات آماده و پیش ساخته، افراد می توانند در هر محیطی بدون مشکل آن را نصب و راه اندازی کنند. به همین دلیل است که افراد هنگام رفتن به سفر از استخرهای پیش ساخته قابل حمل اینتکس استفاده می کنند و به صورت تا شده با خود می برند.
استخر پیش ساخته فریمی اینتکس خانوادگی زمانی که نیازی به استخر ندارید و می خواهید آن را مونتاژ کنید، می توانید به راحتی اجزای از پیش ساخته شده استخر پیش ساخته را جدا کرده و به مکان دیگری منتقل کنید. از این رو این محصول را استخر پیش ساخته قابل حمل می نامند. علاوه بر این مواد اولیه این محصول سبک و حمل و نقل و ارسال به محیط های دیگر آسان است. در نتیجه این محصول برای استفاده در هر محیطی سازگار بوده و آماده استفاده در انواع محیط ها می باشد. برای خرید استخر پیش ساخته فریمی اینتکس خانوادگی می توانید از طریق این صفحه و به صورت آنلاین محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید و یا به صورت حضوری یا تلفنی به فروشگاه ایران اینتکس مراجعه کنید.


:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : نمایندگی اینتکس ایران
ت : یک شنبه 20 فروردين 1402
.

قایق بادی اکسکروشن 4 نفره Intex 68324 محصولی منحصر به فرد و خاص است و از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. به طوری که می توان در دریا زمانی که مواج نیست نیز مورد استفاده قرار گیرد. در واقع این مدل از قایق های بادی برای استفاده در آب هایی با عمق بیش تر در نظر گرفته شده است و می توان از آن بیش ترین استفاده را کرد. بدنه دارای طراحی منحصر به فرد است چرا که بر روی آن دو نشیمن با تکیه گاه بادی وجود دارد که برای آرامش افراد در نظر گرفته شده است. بخش های گفته شده همگی دارای ساختار مواج می باشند و می توانند مزیت راحتی را ایجاد سازند تا در مدت زمان طولانی افراد قادر به استفاده از محصول باشند.

قایق بادی اکسکروشن 4 نفره Intex 68324 | اینتکس ایران

قایق بادی مد نظر مزیت مهمی نیز دارد و آن هم امکان اتصال موتور قایق به بدنه آن می باشد. در این صورت محصول سرعت بیش تری می گیرد و مسیر های طولانی تر را طی می کند. این قایق بادی برای استفاده 4 فرد ساخته شده است که ظرفیت بدنه آن نیز بالا می باشد و می تواند تا 500 کیلوگرم را نیز تحمل کند. به همین خاطر برای استفاده گروهی مد نظر قرار می گیرد و تفریحات خوبی را برای افراد ایجاد می سازد. خرید این نمونه از قایق بادی با برند اینتکس از فروشگاه محصولات بادی اینتکس انجام می شود.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : نمایندگی اینتکس ایران
ت : سه شنبه 15 فروردين 1402
.

تشک بادی طبی با پمپ باد Intex 64765 یکی از محبوب ترین محصولات مورد استفاده اینتکس است که انتخاب و خرید آن آسان است. زیرا در فروشگاه های محصولات بادی یافت می شود و از نمایندگی های اینتکس نیز موجود است. فروشگاه های اینتکس محصولات با کیفیت اصلی را ارائه می دهند و ممکن است محصولاتی با عمر طولانی داشته باشند. بنابراین افراد می توانند با خرید یک تشک بادی مستحکم موتور بادی آسایش و آرامش را برای مدت طولانی به دست آورند. وزن این محصول سبک است، بنابراین می توان آن را به راحتی حمل کرد. جنس تشک بادی وینیل می باشد که با توجه به عوامل متعددی مناسب ترین بدنه می باشد.
تشک بادی طبی با پمپ باد Intex 64765 اینتکس ایران
این ماده یک محصول هوا با بالاترین کیفیت ایجاد می کند و در نتیجه می توانید بهترین موقعیت و شرایط را در اینجا بدست آورید. تشک بادی دارای سطحی موج دار است که برای آرامش همه افراد طراحی شده است. این روش فر کردن باعث ایجاد مشکل و بی حوصلگی برای افراد نمی شود، بنابراین برای استراحت طولانی مدت مناسب است. بنابراین تشک بادی با پمپ باد را می توان برای افراد مختلف تهیه کرد و مورد استفاده آنها قرار داد. این محصول به همراه پمپ باد و کیف حمل کامل ترین محصول پزشکی نمایندگی اینتکس در این سایت به فروش می رسد.



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : نمایندگی اینتکس ایران
ت : شنبه 12 فروردين 1402
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی